Az árak bruttó árak, a 27%-os áfát tartalmazzák.
Vonatkozó jogszabály
A Magyar Közlöny 2008/93 számában megjelent törvénymósosítás szigorította az ügyfélszolgálatok működését, tekintettel a telefon beszélgetések rögzítésére.
Idézet az ide vonatkozó ( 17/B paragrafus, 3.bek.) törvényből.
(3)Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt,illetve az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell, és a hangfelvételt öt évig meg kell őrizni. Erről a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni kell. A hangfelvételt a fogyasztónak- kérésére- rendelkezésre kell bocsátani.
Javasoljuk minden olyan cég számára, ahol a vevői, illetve ügyfél forgalom telefonos nyilvántartása, pontossága illetve a munkatársak, üzletkötők teljesítménye és az adatrögzítés fontos cél.
Kiemelt felhasználási területek:
- Ügyfélszolgálatok
- Autókereskedések
- Bankok
- Csomagküldő Cégek
- Pizzériák
- Ételszállító Cégek
- Jegy irodák
- Munkaügyi központok
- Okmány irodák
- Posták
- Ingatlan közvetítők
- Hirdetés felvevő irodák
- Futár szolgálatok
- Járőrszolgálatok
- Távfelügyeleti cégek
- Közműszolgáltatók
Easton telefonbeszélgetés rögzítő funkciói
Javasoljuk minden olyan cég számára, ahol a vevői, illetve ügyfél forgalom telefonos nyilvántartása, pontossága illetve a munkatársak, üzletkötők teljesítménye és az adatrögzítés fontos cél.
1,2,3,vagy 4 analóg bemeneti csatorna,
2 analóg kimeneti csatorna,
bérelhető,
minden bemenetnek saját üzenet memória
(17perc/ch),
csatornánként 7 kimenő üzenet,
üzenetek KI/BE kapcsolása,
operátor definíció,Login/Logout,
távoli kezelő definiálás,
vonali paraméter programozás,
foglaltsági hang tanulás/felismerés,
6 fővonali működési mód(Tiltott, Normal, Info,
Forward, Spy, Message),
4 időzóna programozása( heti, napi beállítás),
fővonal-fővonal közötti hívásátirányítás,
GSM hívások rögzítése
* 3 híváskezelési algoritmus
* PBX csoport rugalmas kezelése
* Programozható FLASH
* Hívásátadási mód programozása
* Operátor programozása
* Újra beválasztás programozása
* Automata FAX detekció
* PC programozás
* vonali kimenet csengetés vezérlés
* beválasztás funkció
* menü funkció
* információs funkció
* operátor kapcsolás
* mellék kapcsolás
* számítógépes kezelői felület
* hangfelvétel PC-ről
* direkt fővonali üzem,
* alközpont alatti üzem,
* programozható időzóna alapú
működés,
* teljes PC támogatás,
* forgalomnaplózás kimenő hívásra,
* forgalomnaplózás bejövő hívásra,
* hívásadat feldolgozás,
* szűrési paraméterek megadása,
* vonaltartás alatt reklámszöveg
bejátszása,
* exportálás Word formátumba,
* exportálás Excel formátumba,
* hanganyag mentése WAV
formátumban,
* 1 perc Kb. 500kByte területet foglal a
merevlemezen
A berendezés RS232 porton programozható, a kimenő üzeneteket hangfájlból vagy kezelői telefonkészülékrő
lehet rögzíteni, on-line számítógépes kapcsolat esetén a vezérlő szoftver naplózza az összes csatorna
ki- és bejövő forgalmát, felhasználói adatbázis mentési lehetőséggel statisztikák készíthetők
a csatornák és/vagy kezelők forgalmáról, leterheltségéről. A kezelői LOGIN-LOGOUT lehetőséget ad, hogy a
naplófájlban ellenőrizhető legyen a munkaállomás kihasználtsága, illetve ilyen módon nem vesznek el bejövő
hívások. Ha egy kezelő nincs bejelentkezve a készülék automatikusan a másikra, irányítja a hívásokat.
Az Easton 420A csatornánként négy időzóna szerinti működésre programozható, például hétfőtől-péntekig reggel
8-16 között minden csatorna NORMÁL módban, 16-21-ig a 3, 4-es csatorna INFO, az 1, 2 csatorna FORWARD
módban működjön programozott távoli kezelővel. Az automatikus hangrögzítés funkció, amely csatornánként és
hívásonként a számítógépen rögzíti a kezelők által folytatott beszélgetéseket. A rögzített hanganyag későbbi
felhasználására visszakereshető, lejátszható. Az Easton készülék mind alközpont előtt fővonalon mind alközpont
alatti használatra alkalmas. A külső hívó jelenlétének felismerése a foglaltsági hang detekciójával valósul meg, mivel a
foglaltsági hang a különböző rendszerekben eltérő lehet ezért az EASTON 420A egyedülálló módon öntanuló foglaltsági
hang detekcióval rendelkezik. Csatornánként digitálisan tárolt 8 kimenő hangüzenet.
A bemeneti csatornákon beérkező hívásokat egy maximum 3perc 20 másodperces hangüzenet fogadja, az üzenet
végén a szabad, vagy programozott kezelőre irányítja a hívást. Amennyiben a kezelő foglalt, egy maximum
20másodperces várakoztató üzenet kerül lejátszásra a hívó felé. A hangüzenetek közötti szünetben a berendezés
ellenőrzi a hívó jelenlétét, amennyiben a hívás aktív, ismételten megkísérli a kezelőre kapcsolást.
Sikertelen kapcsolás esetén egy 40 másodperces hangüzenet tájékoztatja a hívót. A kezelői csatornák csengetési
módja szabadon programozható, így bármely készülék vagy alközpont igényeinek megfelel, vagy az Ön ízlése szerint
beállíthatja a csengetés módját.
Hívások indítása kezelőkön különböző üzemmódok szerint lehetséges, ha a kezelők bejelentkezett állapotban (LOGIN)
dolgoznak, egyenlő terheléssel kapják a bejövő hívásokat, vagy lehetőség van egyes csatornákat kizárólag egy
kezelőre irányitani. Hívások indítása kezelői készülékről engedélyezhető vagy tiltható.
Kimenő hívásnál a hívott számot az Easton a hívásnaplóba bejegyzi.
Mobil hívások hangrögzítése analóg kimenettel rendelkező rádiótelefon adapterrel (GSM adapter)
A távközlési költségek csökkentése érdekében egyre többen használnak GSM adapteres telefon megoldást mind cégeknél és hivatalokban egyaránt. A jogszabályi feltételek változása kötelezővé teszi a telefonon kötött szerződésekről, megállapodásokról hangfelvétel készítését.
A GSM adapter egy rögzítetten szerelhető rádiótelefon berendezés. A GSM adapter kimenetét kell csatlakoztatni a hangrögzítő valamely bemenetére.
A berendezés a kimenő- és bejövő hívásoknál mindkét beszélő fél hangját rögzíti. A beszélgetés rögzítéséhez a számítógépre, (lehet asztali, mobil vagy akár a cég szervere is), telepített saját fejlesztésű Easton Control hangrögzítő szoftver is szükséges. A hangrögzítés az Easton audio kimenetén keresztül történik, a rendszerrel mind a vezetékes és a mobil irányú telefonbeszélgetések rögzíthetők emberi beavatkozás nélkül.
Ha bérleni szeretne telefon beszélgetés rögzítő készüléket,
a bérlési feltételekről érdeklődjön telefonon (061-383-5844), vagy e-mailen (
betairodatechnika@gmail.com)!